BaByliss Hydro Fusion Hair Dryer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss Hydro Fusion Hair Dryer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

a*********@g******** 04-05-2024

Top voor krullen

Ik zocht een vervanger voor mijn vorige föhn, ook een Babyliss. De föhn moet een diffuser hebben met lange pennen zodat ik niet te dicht op m'n hoofdhuid zit. Deze fohn voldoet hier als 1 van de weinigen aan. Meteen uitgeprobeerd en dik tevreden. Resultaat: mooie krullen zonder pluis.

Pluspunten

• Diffuser
  • Verschillende warmte standen
  • Lang snoer

Minpunten

• Nog niet tegengekomen

b******@g******** 17-04-2024

Op zoek naar een goede föhn eindelijk een topproduct gevonden, ligt lekker in de hand, deugdelijke opzetstukken, en ook nog eens een prettige prijs
Paulien

Paula Wind 04-01-2024

Superfijne Föhn; een echte aanrader!

Ik was op zoek naar een lichtgewicht föhn met diffuser.
Uiteindelijk de Babyliss Hydro Fusion 2100 W gekocht, omdat het pluisvrij haar beloofde en ik licht krulhaar heb.
Daar nog geen seconde spijt van gehad.
Deze föhn is niet alleen licht in de hand, maar heeft ook een lang flexibel snoer en is heerlijk stil.
Mijn haar is zachter en glanzender dan met mijn oude föhn, snel droog en bovenal pluisvrij!!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Pluisvrij haar
  • Flexibel lang snoer
  • Stil

Minpunten

• Tikje prijziger, maar het wel waard

r***********@c******** 29-12-2023

Babyliss Hydro fusion is een lekker lichte föhn waardoor hij prettig is in gebruik. Ook de diffusior werkt erg prettig.

Chantal 25-11-2023

Föhn

Deze Föhn net in bezit, Hij ziet er heel erg mooi uit. Ook een belangrijk punt is dat de föhn niet in plastic is verpakt maar in papier. (Aan het mileu is gedacht)
Verder maakt hij mooie krullen. Het snoer draait mee en is heel erg lang.
Een diffuser voor krullen een een smalle blaasmond voor een mooie lok.
Kortom hier kan ik weer jaren mee vooruit.

Pluspunten

• Draaibaar snoer
  • Diffuser erbij
  • Ziet er mooi uit

r************@h****** 12-11-2023

Erg fijne föhn als je krullen hebt

De föhn is lekker licht en ligt fijn in de hand. Dat maakt ook met lang haar föhnen makkelijk. Zeer praktisch met de lange snoer. De diffuser werkt zeer goed voor mijn natuurlijke krullen. Ondanks dat ik de föhn nog maar een paar keer heb gebruikt, merk ik duidelijk verschil met m'n vorige föhn. Mijn haar voelt nu na het föhnen echt superzacht aan! En het is ook helemaal niet pluizig. Echt een aanrader!!

Pluspunten

• lang snoer
  • licht en handzaam
  • haar voelt zacht en verzorgd

J***********@g******** 07-11-2023

Erg fijne föhn. Niet zwaar en bevat genoeg standen. De lange kabel maakt het erg makkelijk in gebruik. Diffuser werkt ook erg goed.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Fijne standen